9 Şubat 2015 Pazartesi

İLK TANIŞMA

 
 
Davetle gelen..duyup gelen..görüp gelen..tesadüfen rastlayan..geçerken uğrayan. .bir arkadaşa bakıp çıkacak herkese merhabalar.                      

   Hoş geldiniz.İyi ki de geldiniz Tek basima yaz yaz nereye kadar di mi ?
Paylaşmak kaynaşmak tanismak gerek.

    Anlasilacagi üzere oldukça acemi çaylak bir günlükcüyüm  ben.Kendi kelimelerimizi kullanmak adına blogger sözcüğü yerine günlükçü kelimesini tercih ediyorum.Bu acemiligim yüzünden oluşabilecek yazım ve sayfa hataları yüzünden şimdiden özür diliyorum hepinizden.

   Sen de kimsin diyorsunuz tabi ki. Serpil ben. Nam_ı diğer BEYO.
İstanbul'da doğup büyüdüm.Selçuk Kız Meslek Lisesi resim bölümünü bitirdikten sonra bir takim sebepler yüzünden akademi hayallerimle vedalasip  Beyoğlu Olgunlaşma Enstitüsü modelistlik bölümüne devam ettim. Okul bitince de Beymen de modelist olarak çalışma hayatıma başlayıp,İstanbul'un en çılgın markası CARACLAN'da sevgili Işıl Ozakhun (canım ahretligim) ve hepsi birbirinden deli, dünya tatlisi ekip arkadaşlarımla yaklaşık 8 yıl geçirip emeklilik hayatıma merhaba dedim.
Ardından da  15 gün içinde de tası tarağı toplayıp yeni bir aşka yelken açtım. İZMİR. Mutlu ve güzel insanların masalsı şehri..









0 yorum:

Yorum Gönder

Olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı bekliyorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu blogda en çok neler görmek istersiniz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

Popular Posts

instagram

Instagram

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *