24 Şubat 2015 Salı

EE ŞİMDİ NE YAPICAZ

    Artık sizinde bildiğiniz gibi emekli olduktan sonra kızımla birlikte İzmir'e yerleştik. Ehh başımız göğe erdi. Denizlere gidildi, çevre gezileri yapıldı, misafirler ağırlandı, bol köpüklü kahveler bool bol içildi.Bizim deli kız da işe başladı. Eee şimdi ne olacak. Ben öyle tv. meraklısı değilim ki gündüz kuşagındaki kadın programlarını izliyim. Bırakın onları akşam kuşağından izlediğim dizi bile yok. Gerçi bir kaç haftadır çarşamba geceleri Poyraz Karayel'i izlemeye başladım .Güzell .. Ama işte o kadar. Kitap zaten sürekli okuyorum. Benim için okumak,boş zaman değerlendirme değil.Okurum ben zamanım olsa da olmasa da .İki taşın arasında bir şekilde vakit yaratır okurum.Çorbayı karıştırıken okurum,kahvemi içerken okurum,dışarı çıkıp bir yerlerde bir çay içeyim dediğimde okurum.Yatarken
okurum, plajda okurum,sıra beklerken, restoanda yemeğimi beklerken her şekilde okurum.Bu çocukluktan edindiğim bir alışkanlık.Bir haftalık tatilde 4 kitap bitirdiğimi bilirim.
   Güzel de başka şeyler de yapmak lazım,üretmek lazım,paylaşmak lazım e biraz da para kazanmak lazım . Bir kaç aydır düşünüyorum.Ne yapabilirim diye. Aklımda bir kaç fikir var. O mu ,bu mu derken baktım ki hiç birini seçip de başlayamıyorum.O zaman dedim kendime, gün içindeki ruh durumun  hangisine elverişliyse onu yap.Boşu boşuna seçim yapmaya çalışma.

   Meslek Lisesinde aldığım resim eğitimimden midir nedir, boya kokusu ve renkler beni hep heyecanlandırır. İstiyorum ki yapacağım işlerden biri bu olsun.Gittim bir sürü taş topladım.Yıkadım kuruttum boyanmayı bekliyorlar.Yalnız bu boyanmıs taşları işlevsel hale getirmek istiyorum .Sadece sehpa ve masa üzerlerinde ya da pencere önlerinde süs eşyası olarak kalmasınlar istiyorum.Bakalım neler yapabileceğim hep birlikte göreceğiz.

   Eee ben değişik modelli giysiler hazırlamayı da seviyorum. Daha önce yaptıklarımdan bir iki tane paylaşayım.Belki siz de seversiniz.

   





   Yemek yapmaya ise bayılıyorumm.Ben yapayım misafirlerim yesin ve uff bunu nasıl yaptın çookk güzel olmuuşş desinler.Bir havalara giriyorum ,bir mutlu oluyorum inanamazsınız .Emeklilik işte, bu aralar mutfak işlerine son sürat dalmıs durumdayım.Yiyenler beğendikçe gaza geliyorumm .Dört gözle misafir bekliyorum.Birileri gelse de ben de yeni bir şeyler denesem diye.

   Düşündüm ki yaptığım her şeyi sizlerle paylaşabilirim.Giysiler ,taşlar ve yemek tariflerim.Hobilerini işe dönüştüren insanlara her zaman özenmişimdir.Belki ben de başarırım belki zaman ŞİMDİDİR.Kim bilebilir

 Görüşmek üzere...



4 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Arapsaçı, fiyat isteğiniz için mail adresinizi bildirin lütfen.

      Sil

Olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı bekliyorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu blogda en çok neler görmek istersiniz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

Popular Posts

instagram

Instagram

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *