2 Mart 2015 Pazartesi

KEYİFLİ BİR HAFTA SONUNUN ARDINDAN

    Cuma akşamı , benim canım deli kızım, yarın işe gitmeyeceğim dediğinde çook keyifli bir hafta sonu geçireceğimizi tahmin etmiştim. Yaklaşık on- onbeş gündür oldukça yoğun çalıştı. Kolleksiyonlarının katalog çekimlerini ve müşteri sunumlarını çok şükür kazasız belasız tamamladılar.Sonuç da başarılı olunca Cumartesi günü tatili haketmişti.
Tüm Vena Tekstil http://vena.com.tr/ tasarım ekibini kutluyor, başarılarının devamını diliyorum.
    Hafta sonunu Merve'm ve benim erkek çocuk özlemimi gideren , artık ailemizden olan ,erkek arkadaşı Tayfun'la birlikte neşe içinde geçirdik. Üç aydır Tayfun'un ev arkadaşı olan Raymond , Pazar günü Canada'ya geri döndü.Dönmeden önce de bize bir akşam yemeği hazırlamak istedi.
Cumartesi  günü öğleden sonra alışveriş yapmış olarak  geldi. Güney Fransa'dan bir tarif olduğunu söylediği nefis bir tavuk yemegi hazırladı.
   Bütün bir tavuğu temizleyip fırın tepsisine koydu.Yanlarına 50 büyük diş sarmısağı kabuklarını
soymadan yerleştirdi. Bir dal taze biberiyeyi de tepsiye koyduktan sonra bir çay bardağı kadar su koyup, azıcık da tuz ekleyip 200 derece fırında nar gibi kızarana kadar pişirdi. Evin içini önce keskin bir sarmısak kokusu sardı.

  '' Eyvahh dedim. Bu kadar sarmısaklı yemek yenir mi. Misafir, ne yapalım idare edeceğiz artık ''.

  Garnitür olarak da iki büyük şalgam ve üç tane büyük havucu haşladı.Piştikten sonra da sadece ezerek püre haline getirdi.
Yetmedi, yasemin pirincini yağsız tuzsuz bir suda haşladı.
'' Hah dedim tüy de dikti.Bu gece aç kaldık ''

  Ne kadar yanılmışım, ne kadar ön yargılı davranmışım. İnanın üç lezzet bir araya geldiğinde hepsi birbirini tamamladı ve ne varsa silip süpürdük.Hele Raymond'un müthiş keyifli sohbetiyle birleşince
son derece keyifli bir gece geçirdik.
Pazar günü uyanır uyanmaz Merve ile çalışma masamızın başına geçtik.Heyecanla taşlarımızı seçtik
 başladık boyamaya .Merve her zamanki gibi modern desenlerle doğaçlamalar yaptı ben de bir kaplumbağa deseni denedim.Yine amatörce .Çalışıyorum güzel olacak umuyorum 









 



 
 

3 yorum:

Olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı bekliyorum

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu blogda en çok neler görmek istersiniz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Translate

Popular Posts

instagram

Instagram

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *